Svar på frågestunden del 1

Från Anna Friendforce
 
Vem är du i irl? Fattar inte hur jag ska svara på den frågan .___. *trög*
Gillar du starstable online eller gillar du ett annat spel mest? Älskar sso :D Spelar inget annat spel.. ;)
Var det svåra frågor? Ja den första ;)
Kan du svara ärligt? Ja?
Gillar du mig på sso? :) Ja :D
Tycker du jag skriver onödiga frågor? Nej ;)
 
 
Från Juliette Stardawn
 
Varför började du spela sso? Gillar att spela hästspel så när jag hitta en gratis kod i en min häst tidning så tänkte jag kunde testa det :)
Hur länge har du spelat sso? Sen i December 2011 :D
Vilken av dina hästar är din lilla 'favvo'? Kan inte bara välja en.. Men mina favoriter är Silverdiamond , Skywalker & Midnighttrouble :3
Har du ägt en klubb? Nix :)
Favoritras i spelet? Det måste vara fullbloden :D
Om du fick 10.000 SC , så skulle du? Skulle sparat dom :3
Har du några planer när du blir äldre? Vill gärna bli en nagelteknolog :3
Håller du på med hästar i irl också? :) Ja :D Fast inte lika mycket som förut :c
Drömfunktion du vill ha? vet inte :o
Svart eller vit häst? Vit såklart :'3
Hoppning eller Dressyr? Hoppning :D
Spelar du något annat online spel än sso? Nix :D
Gillar du chips? c8 Ja , det är gott :3
 
 
 
Från Alica Snowgirl
 
Hur går det med din irl häst? Det går bra :)
Kan du lägga ut en bild på din irl häst? Ja ^^ Lägger upp den längre ner :)
När började du spela sso? I December 2011
Spelar du något annat spel än sso? Nix :)
Hur gammal är du i irl? Är 17 :)
Vilken brun häst skulle du vilja köpa om du ville köpa en brun häst? Bruna fullblodet i Valedale :)
Har du ägt en klubb nån gång? nej :)
Vad gör du när du är ledsen? Lyssnar på musik eller går in på sso :)
Vilken plats är din favorit plats? Det är nog äppellunden :) Det är så fint där :3
Vilken plats är din hat plats? Har ingen hat plats ;) Men gillar Firgrove minst :)
Vilken tävling är din favvo tävling? Jaspers bana :D
Vilken tävling är din hat tävling? Alla i vg :)
Vilken häst är din favorit av dom som du har nu? Silverdiamond , Skywalker & Midnighttrouble :)
Vilken häst var den du köpte när häst funktionen släpptes? Den svarta i vd :)
Varför valde du den gråa hästen med svart man & svans som första häst? Minns inte :o Har alltid gillat grå skimmlar.. Sen tänkte jag på en irl häst när jag gjorde den ;)
 
Bilder på min irl häst som Alica ville se :D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alica Snowgirl

GULLIGT HÄÄST!#_#
Tack för att du la upp en bild på den !:D

Svar: Eller hur :D Inga problem ^^
Frida Silverside

2013-09-03 @ 16:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback