Onsdag imorgon

Imorgon är det Onsdag igen. Förra uppdateringen gillade jag inte så mycket. Tyckte det var lite dumt att bara folk med ponnys kunde slut föra uppdraget. Men hade en ponny så det var inga problem för mig. Men tycker dock att uppdraget inte skulle gett xp. För alla kunde inte göra dom. För alla har inte råd med att köpa nya hästar. Men jag tycker själva loppet var väldigt roligt och jag älskade musiken. 
  
Tror det kommer komma något litet. Kanske nya kläder & kanske något uppdrag.
 
 
Releasedatum till Södra Jorvik såklart. Men tror dock inte att det kommer komma. Men man kan alltid hoppas. Sen så vill jag gärna att det kommer någon ny hästras.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback