Nya frilla på Seppo

Tyckte det var dax att fixa frillan på Seppo idag så tog med honom till sgb. Hade inte orken att fixa den själv så tog med honom till frisören. Tyckte han blev super söt i kort man. Hans man växer ganska segt så han kommer nog ha kort ganska länge.
 
 
När vi ändå var i närheten av Fort Pinta så red vi dit. Har fått upp ögonen för en ny häst där. Den svarta oldenburgaren är så himla fin och den kommer bli min nån gång det kan jag lova er. Kommer nog inte ha några problem med att ha 2 svarta. Haft det förut och det gick det bra. Har lovat mig själv att levla färdig Alfie först innan jag köper ny. Men han är ju i level 12 nu så det är inte så långt kvar nu. Sen när Alfie har kommit upp i level 15 så kmr tyvärr Eastbeam få åka. Så då kommer jag få plats med min nya oldenburgare :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Juliette Stardawn

Smexi han blev c8 Åh funderar också på köpa den hästen, verkligen ögongodis for sure!

Svar: Hahha eller hur :3 Den svarta kanske blir min idag *-* kan inte hålla mig längre..
Frida Silverside

2013-09-18 @ 18:15:25
URL: http://jstardawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback