Hiss/diss del 3 (sista delen)

Nu tänkte jag ta resten av dom andra hästarna som är kvar. Tror jag inte har glömt bort några. Detta är min åsikt så skulle va bra om ingen tog illa upp. Sen så gillar ju alla olika ;)
 
Steves gård
 
  
Gillar verkligen alla vid Steves. Älskar formen på dom & den bruna är ju nästan perfekt. Dock så gillar jag inte den ena så mycket för den ser helt blå ut.
 
Vingården
 
 
Har faktiskt börjat gilla den ljusa väldigt mycket. Hatade den förut men efter ett tag så börjar man inse att det är väldigt fin. Älskar ögonen på den. Sen om man ska säga något om den andra så är det att det ser så bronsig ut. Manen tycker jag ser helt grå ut. Så måste tyvärr dissa den. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback