Hissar & dissar hästarna del 2

Nu kommer fortsättningen på när jag hissar och dissar hästarna. Hoppas ingen tar illa upp. Men detta är var jag tycker om dom. Idag tar jag hästarna vid Valedale & Firgove.

 

Valedale

Älskar verkligen alla fullblod. Tycker dom är de finaste på hela Jorvik. Skulle lätt kunna köpa allihopa men den svarta är min favorit. Skulle verkligen vara roligt om det kom flera fullblod. Tänk en skimmel *-*

 

Firgrove

Morgan hästarna gillar jag inte så mycket men fuxen är helt okej. Sen dom andra två har jätte lustig färg tycker jag. Manen passar inte alls in på dom. Men den isabell färgade skulle vara fin om den hade svart man & svans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback