Förlåt igen..

Tänkte bara säga förlåt igen för den dåliga bloggningen. Har inte orken att blogga på veckorna. För det första jag gör när jag kommer hem från skolan är att slänga mig i sängen. Sen vaknar man typ 2 timmar efter och sen måste man göra läxor. Så blir väldigt svårt att blogga. Men ska försöka bättra mig. Såg även att jag hade slått mitt rekord igen igår. Verkligen jätte roligt att folk läser bloggen även om den kan va lite död ibland. Men ska försöka göra tidsinställda till denna veckan som kommer :)
 

Kommentarer
Postat av: Alica Snowgirl

Men vad är det med din IRL häst da?:o

Svar: Va? :o Han mår bra ._. elr vad menar du? :o
Frida Silverside

2013-09-18 @ 16:41:30
Postat av: Alica Snowgirl

okey nu fattar jag inget heller ._.

Svar: Vad menade du? ._.
Frida Silverside

2013-09-19 @ 10:01:54
Postat av: Alica Snowgirl

Men asså du har ju en häst IRL ;)
Eller har jag fattat dåligt?:o
Eller är det bara ibland som du rider den eller är du medryttare på den bara?=o
Men du skrev ju inte i detta inlägget att du måste rida ut hästen eller not sånt.;o

Svar: Nu fattar jag nog. Jo jag har en irl häst. Men hinner inte vara hos honom på veckorna för jag har läxor att göra och så.. Så min syster & pappa tar hand om honom också. Om det var så du menade?
Frida Silverside

2013-09-19 @ 14:59:42
Postat av: Alica Snowgirl

Ja nu så fattar jag c;
Tack :DD

2013-09-19 @ 19:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback