Hissar & dissar hästarna i Skördebygden

Tänkte hissa & dissa dom nya hästarna i Skördebygden. Hoppas ingen tar illa upp. Säger bara det jag tycker om dom. Sen så gillar ju alla olika.
 
 
Westfalisk hästen gillar jag inte alls. Tycker den är för orange och den likar den bruna i Fort Pinta väldigt mycket. Ser ut som den skelar med ögonen också. Så kan tyvärr bara dissa den.
 
Ponnyn gillar jag väldigt mycket. Älskar allt med den tycker den är så himla söt. Tycker den är värd sitt pris. Har varit väldigt nära på att köpa den flera gånger. Men har ju lovat mig själv att inte köpa någon ponny.
 
 
Selle Francais hästen är väldigt fin älskar kroppsformen på den. Den är tyvärr lite för glansig för min smak. Men gillar dens bläs och att den är rosa på mulen. 
 
Ponnyn tycker jag är väldigt tråkig. Den är väldigt lik den bruna i Fort Pinta tycker det är lite dåligt att dom bara har byt man färgen på den. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med om glansigheten haha !

2013-11-09 @ 16:14:41
URL: http://teengan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback