Saker jag vill ska komma till sso

Finns en del saker som jag önska kunde komma till sso. Så tänkte dela med mig av det som jag vill ska komma. Allt är kanske inte så nödvändigt. 
 
Utrustning/kläder
  • Skulle varit jätte roligt om det skulle kunna komma benskydd i massa olika färger.. tex bruna , gröna , rosa , svarta. Så det skulle var enklare att hitta något mer matchande till ens outfit. Liksom det finns ju lindor.. Så vrf skulle det inte kunna komma benskydd?
  • Mer ridbyxor i olika färger och mönster. Finns inte så många.. Finns mest jeans. 
  • Komma mer fältävlans inspirerande saker. Liksom att det kom riktiga skyddsvästar & martingaler.
  • Svart western träns.. liksom vad tänkte dom där? Ett svart borde har varit ett som kom först av alla tycker man. Men tror det kommer komma i framtiden.
  • Sen att det kom ett hopp sett till The Fashion Barn i Silvergladebyn.
 
Övriga saker
  • En sak som jag verkligen vill ska komma till Jorvik är en ny terräng bana.. Med nya hinder som bankar & rediga vatten gravar. Så man kunde plumsa igenom dom.. Och att banan varade lite längre än dom vanliga. Så det blir en riktig utmaning.
  • Att göra ryggan större.. Jag är en sån person som helst vill ha allt i ryggan.
  • Önska det kunde komma mer namn som man kunde välja emellan.. (vet att det har kommit nya) men skulle vara roligare med fler.. 
  • Sen en skoj grej skulle vara om det kom ett dressyr program på andra sidan ridhuset. Så man kunde följa pilar på marken som man gjorde på druid träningarna.
  • Sen en sista sak var att det kunde vara olika väder på sso. För menar det finns regnrockar.. Och skulle va mysigt om det regna nån gång. För det är alltid strålande sol.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Greenstone

Jaaa, jättebra idéer! *-*
Skulle vilja ha nya hästnamn, som Dawn, Catcher (Tror inte det finns?) och Golden *-*

2013-08-12 @ 12:52:17
Postat av: Alexandra Flowerland

:-O:-d:-O

Svar: ? :o
Frida Silverside

2013-08-13 @ 21:01:10
URL: http://jorvikbyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback