Ridpass

Började med att rida Midnighttrouble och vi red till Hollow woods. Där skulle vi värma upp och han fick klättra i backarna. Uppvärmningen gick väldigt bra med efter en stund blev han väldigt stressad. Vet inte vad som hände. Men han lyssnade inte alls och bara drog iväg hela tiden. Så bestämde mig för att rida till valedale paddocken istället. Där blev det mycket skritt för att lugna ner honom igen. När han tillslut hade lugnat ner sig igen så bestämde jag mig för att avsluta ridpasset. Ville inte att han skulle bli stressad igen. Han är en häst som inte stressar upp sig så lätt. Så förstod inte vad det var med honom. Aldrig sett han så där. Kanske var något i skogen han såg som inte jag såg. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback