Genvägarna på Jaspers gamla bana

Tänkte dela med mig av genvägarna på Jaspers gamla bana. Finns kanske fler.. Men dessa är dom jag kan iallafall. Detta inlägget kommer kanske bli helt förvirrande. Är inte så bra på att förklara.. Men hoppas ni fattar ändå. Har inte fraps elr bandicam annars skulle jag  filmat med det istället. Men hoppas bilder med funkar. 
 
Genväg 1
 Efter denna lilla stocken svänger du vänster och rider sidan om hindret. Kan va lite svårt att se men bara sväng vänster så brukar det funka. Man kan säga att nästa genväg hänger ihop med denna. Så fortsätt fram genom buskarna och sväng vänster och så kommer du till ett litet "stup"
 
Bättre bild på det.
 
 
 
Genväg 2 
 
 
 
Genväg 3
 
 
Du svänger höger i hoppet och springer längs staketet. Så som det röda visar.
 
Genväg 4
 
 
 
Det var alla genvägar jag kunde. Detta inlägget kanske blev helt förvirrande. Men hoppas någon förstod. Skriver gärna i kommentarena om ni förstod. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback