Tack för mig

Vet inte hur jag ska skriva det här men har tappat lusten för sso helt. Vet inte vad som har hänt men känt såhär de senaste månaderna. På senaste tiden så har mina vänner börjat bli oaktiva och vissa har till och med slutat. Så känns inte som det brukade göra förut. Kanske "tiden" är kommen för mig har trots allt spelat sen december 2011.
 
Har även hänt en del i IRL också båda bra och dåliga saker. Finns sånna saker som jag inte orkar ta upp. Men en bra händelse är att vi har skaffat en ny häst. Intohimo heter han, han är en valack på 6 år alltså en unghäst så spenderar mycket av tiden i stallet nu. Hjälper min syster en del då det är hennes häst. 
 
Så har bestämt mig för att sluta blogga eftersom jag helt enkelt har tröttnat. Vet att jag har försvunnit här ifrån några gånger och sedan sagt att nu är jag tillbaka igen. Visste innerst inne att jag inte skulle orka hålla upp bloggen så ledsen för att jag kanske gett er förhoppningar. Så tyckte det var dags att berätta hur det står till. Kommer inte sluta spela men har trippat ner på mitt spelande. Väldigt tacksam för att ni har läst min blogg och kommenterat så fina saker. Tänkte avsluta detta inlägget med några gamla bilder från bloggen ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Adriana Starlake (Adde c:)

BÖRJA. BLOGGA. IGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN ;_; JAG DÖR UTAN DINA INLÄGG OCH ADDE FÅR INTE DÖ FRODOOOOOOOO >_<

2014-06-23 @ 20:15:42
URL: http://www.feebiaddepower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback