Uppdateringen igår

Igår när jag såg uppdateringen så blev jag ganska besviken. Min tanke när jag såg bilden var att kläderna på bilden inte var något i min smak. Har svårt för kläder som är färg starka. Trodde det skulle komma mera kläder så blev väldigt besviken när jag loggade in och såg att det bara var kläderna på bilden. Fick max js igår så passade på att köpa ett par byxor iallafall för dom kan ändå vara roliga att ha. 
 
Efter jag hade kollat färdigt på kläderna så tänkte jag gå till Gröndal och kolla eftersom jag hade sett att det hade kommit nya saker förra veckan. Så tänkte att det kanske var en chans att det hade kommit ännu mer. Först hittade jag en tjej i skogen som jag tror kommer vara vid början av loppet. Sen så fortsätte jag längre in och hittade mer saker så som uthopp och balansgång. Blev verkligen jätteglad när jag hittade sakerna för har verkligen längtat efter ett nytt terräng lopp. Tror faktiskt det kan vara mitt nya favorit lopp för det verkar väldigt roligt och svårt. Hoppas det kommer på nästa uppdatering.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback