Tur till Skördebygden

Idag tog jag en ridtur med Soutborn till Skördebygden. Vi red från Steves till Skördebygden. Längs vägen så gjorde vi tempo växlingar vi öva mest i skritt och i trav. Han lyssna på mig väldigt bra och han var framåt och glad. Jag red mot paddockön där vi skulle avsluta turen. I paddocken så övade vi på volter och ridvägar. Soutborn lyssnade otroligt bra så vi avslutade passet där efter.
 
 
 
 
Efter passet så begav oss vi till Jarlahiem där jag köpte en ny piké tröja. Hittade även Sally, Kate och Paula där så vi bestämde oss för att ta en fika vid starstable bucks som var jätte mysigt. Jag beställde såklart den gröna gift munken :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

älskar din blogg den äger! du är så sjukt duktig ♥ kan vi bli vänner på sso?? du verkar vara en snäll o glad tjej :3 hihi. heter emily eastgirl på sso iaf ^^

Svar: Tack så jätte mycket :D Jo skicka en förfrågan så accar jag :3
Frida Silverside

2014-01-12 @ 01:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback