Hur ska det gå för Isolde och Loke?

Min dator och fortfarande på lagning men tänkte att jag kunde slänga in ett litet inlägg. Önska jag kunde blogga oftare men på min gamla dator så kan jag inte fota till inlägg. Vill inte ha några tråkiga inlägg på min blogg så väntar tills min dator är fixad för gillar inte när det inte finns bilder i inläggen.
 
Hejsan allihopa!
Den spännande fortsättningen på förra veckans mysterium med de förvunna hönorna fortsätter och nya kläder och utrustning har kommit till Jarlaheim i denna veckas uppdatering!

Nya uppdrag:
- Förra veckan slutade det inte roligt för Isolde och Loke när Isolde gjorde slut. Kan ny information göra så Isolde ändrar sig? Och var är de försvunna hönorna egentligen? Hur ska det gå för Isolde och Loke? Prata med Filip Sunfield och se om du kan hjälpa till att reda ut det hela!
 
Prata med Filip Sunfield.
Prata med Filip Sunfield.

Nya kläder:
- Nya trendiga kavajer har kommit till G.E.D-shoppen i Jarlaheim. Rid dit och kolla in dem!

Ny utrustning:
- Härligt skotskrutiga schabrak har kommit till hästaffären i Jarlaheim! Vilka är dina favoriter?

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
Trodde inte vi skulle få mera uppdrag idag, men tycker det ska bli väldigt roligt att göra dom. Uppdragen förra veckan gillade jag väldigt mycket. Dom var väldigt kluriga att klara och dom varade väldigt länge. Sen ska det bli jätte roligt med dom nya kläderna och utrustningen. Hade verkligen längtat efter mer kläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback