Fixar dag

Idag har jag packat hela dagen inför resan imorgon. Nu är allt ner packat i flyttlådor det tog sin lilla tid. Tänkte slänga in lådorna i bilen i morgonbitti. Har även anställt en stallflicka som ska hjälpa mig med alla hästar. Hon kommer köra alla mina hästar till Jorvik stallet lite senare på eftermiddagen. Så jag och Silverdiamond kan kolla läget innan dom andra kommer. 
 
Jag avsluta kvällen med en mysig tur med Airwalker. Tog honom eftersom han blev väldigt stressad när jag höll på i stallet. Han är en häst som stressar upp sig väldigt lätt. Lite orolig över resan imorgon eftersom han kommer åka transport ganska länge. Men kommer ta en tur med honom vid Jorvik stallet sen när han kommer. Han brukar lugna ner sig om man rider på honom. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback