Championaten

Nu tänkte jag skriva om varje Championat vad jag tycker om dom. Gillar verkligen alla championat. Att tävla i champ är något av det roligaste på sso. Hoppas det kommer komma fler. Vi vet ju redan att det finns en ny vid Skördebygden. Hoppas verkligen det öppnas nu på Onsdag.
 
 
Moorlands Championat
Jag tycker den banan har blivit ganska tråkig på sista tiden. Antar det är för man har kört den många gånger. Men älskar stupen man ska hoppa över. Själva loppet är ganska lätt om man jämför med dom andra. För här finns inget som kan stoppa en. Liksom det finns inga fallande träd eller rullande höbalar. 
 
Fort Pintas Championat
Fpc är ett av mina favorit championat. Älskar hur det kommer nya hinder hela tiden som man måste klara. Sen så känns det mycket levande med alla dc gubbar som springer runder & tjejerna som dansar i fontänen. 
 
Firgroves Championat
Detta har varit mitt favorit champ ganska länge men på senaste tiden så har jag failat sönder på det. Så har slutat gilla det hahahha... Sen tycker jag det är jobbigt när Firgrove ligger så långt bort. Men jag älskar dom fallande träden & dom mysiga ljudeffekterna. 
 
Valedales Championat
Detta är mitt absoluta favorit champ. Hinderna är så himla fina dom känns så verklighetstrogna. Mina favoriter är dom hinderna man ska hoppa igenom. Hatade verkligen denna banan i början men efter ett tag inser man att den är väldigt rolig. Finns så mycket som kan stoppa en på denna banan så tycker det är extra roligt då för jag älskar utmaningar. 
 
Gyllenåsarnas championat
Detta tycker jag är det värsta champet på hela sso. Jag kör det nästan aldrig för tycker att det är för svårt. För kameran vrider sig alltid vid 2 svängar så jag ser inte ser något. Sen kan jag inte göra två saker samtidigt så jag kan inte vinkla tillbaka den rätt. Hahah.. Men ibland är det roligt att köra om man är trött på mc.
 
Min topp
1. Fort Pintas Championat
2. Valedales Championat
3. Moorlands Championat
4. Firgroves Championat
5. Gyllenåsarnas championat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback