Beundrad med Jorvik stallet

Idag blev jag beundrad med jorvik stallet. Verkligen jätte skönt att slippa göra alla sysslor varje dag. Det bästa med att jag blev beundrad var att jag äntligen kunde köpa den röda filten & den bruna fälttävlanssadlen. 
 
 
Idag tog jag även mitt pick & pack och flyttade tillbaka till Valedale. Saknade faktiskt silverglade väldigt mycket och Valedale står mig närmast om hjärtat så flyttade dit. Men vet inte om jag kommer stanna kvar där. Kommer bli väldigt jobbigt när man har massa rykten att bygga i Skördebygden. Men ska stanna här i några dagar och se hur det känns :)
 
 
 hahhaa.. Klarade det inte så länge.. Bor i Jorvik stallet igen :$
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback