Southborn i level 15

Idag fick jag upp Southborn i level 15 det var verkligen roligt för har längtat efter att få köra honom i Championat. Vi körde vårat första race klockan 16.00 vid Firgrove. Det kändes ganska ovant att köra med en sån stor häst men tyckte vi klara det bra. Vi fick ett silver så jag är väldigt nöjd, nu kan det ju bara gå bättre. 
 
Men nu har jag ett problem nu när Southborn är i level 15 så har jag bara min ponny kvar att levla. Men känner mig inte så frästad över att börja levla den eftersom den är så seg. Sen nu har jag fått upp ögonen för 2 nya hästar som jag inte gillade förut. 
 
Den första hästen jag har fått upp ögonen för är den svarta araben. Hatade verkligen denna i början tyckte den var för spinkig såg ut som den skulle falla ihop när som helst. Men nu har jag börjat gilla den mycket. Den är så himla fin och jag älskar huvudet på den. Men stör mig väldigt mycket på att sadlen & schabraket blir i helt av långt. Känner mig ändå väldigt frästad över att köpa denna.
 
 
Den andra hästen är den bruna Overon som står vid Marleys. Har gått och blivit kär i den. Kollar runt mycket på sso bloggar och då är det ofta folk som lägger upp bilder på den. Har inte tänkt på den så mycket förut men när man ser folk rida runt på den så inser man faktiskt hur fin den är. Idag så fick jag äran att få rida Sylvies häst och allt kändes jätte bra. Det känns faktiskt som en Frodo häst. Denna tror jag kommer bli min nya häst när hästön kommer. Känner att jag inte vill sälja min ponny igen för gillar han mycket trots allt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback