Rött hår

Igårkväll gick jag, bonden och jen till frisören i Jarlahiem och färga håret. Tänkte bli lite fin till jul så jag tog en röd färg. Blev väldigt nöjd med håret skulle inte förvåna mig om jag har detta efter jul också. Känns bara lite konstigt när man är van att ha blont hår. 
 
 
Sedan efter frisören så red vi till det glömda hedarna och tog en picknick. Hade fått 5 picknick korgar av tomten så behövde bli av med några. Kvällen igår var verkligen jätte mysig och rolig. Den bästa kvällen på länge, hoppas det kommer en till sån kväll snart :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ägt nån häst som heter summercrush? eller varför står det namnet med på headern :)

Svar: Min cremello heter det :)
Frida Silverside

2013-12-08 @ 19:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback