Ladies night med dbc

Ikväll så var det fest i DBC vi hade Ladeis night som jag har längtat efter väldigt länge. Vi gjorde massa roliga saker som olika lekar, grillade, dansade & sköt raketer med mera. Det delades ut massa priser för olika katogorier. Katogoreierna var DBC's aktiviaste, DBC's mest hjälpsammaste, DBC's lilla ängel, DBC's roligaste & DBC's farligaste. Så alla medlemmar fick rösta på vilka dom tyckte var värda priset. Jag fick priset för DBC's lilla ängel. Det var himla skoj.. hihihi :3
 
Kvällen idag har varit himla rolig och mysig. Verkligen tacksam för att jag får vara med i en sån här bra klubb. Har aldrig trivts så här bra i en klubb förut ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej:) Jag vill gå med i DBC men jag vet inte vem jag ska snacka med för att fråga om jag får gå med. Skulle du kunna berätta?

Svar: Just nu kan man inte gå med eftersom kön är stoppad. Men i början av 2014 så ska kön börja rulla igen. Så då får du mejla Jenny Snowhill :)
Frida Silverside

2013-12-29 @ 16:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback