Julstädning

Idag var det städning på schemat så dagen började väldigt tidigt. Allt spindel nät och skit skulle bort. Så jag senare kunde julpynta. Tog ut alla hästarna undertiden eftersom det blev väldigt dammigt i stallet. Det tog sina lilla tid att få allt rent men efter några timmar var jag färdig. Sen börja allt det roliga att julpynta, jag lånade lite julpynt av Steve som han hade fått över. Blev väldigt nöjd med resulatet. Imorgon bitti så ska jag hänga upp morötter, äpplen & knäckebröd i boxarna så hästarna också har något att mumsa på.
 
 
Efter allt slit så tog jag en välförtjänt lunch. Tog med Lionking till Fort pinta där det bjöds på tomtegröt. Det blev faktiskt årets första tomtegröt :3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback