Hästar som jag har ägt

 Skywalker aka Helge
Honom köpte jag dels för han var så billig och fin. Han var min tredje andra häst. Honom ägde jag ganska länge innan jag sålde honom. Sålde han pågrund av att jag aldrig red honom. Så tyckte han kunde få det bättre hos någon annan. Men saknar faktiskt honom.. Tänkte köpa tillbaka honom men köpte den bruna från vd istället. Hehe..
 
 Lionking 
Lionking köpte jag när ponnyena kom till Jorvik. Ända sen jag såg honom på bild första gången så visste jag att han skulle bli min. Han var rolig att ha dom 2 första veckorna men sen tröttna man för han var så himla seg. 
 
Eastmist aka Majsan
Majsan var mitt första sto så hon var väldigt speciell för mig. Henne köpte jag när Friserna kom. Henne tröttna jag på efter ett tag så hon bara stod i stallet hela tiden. Sen hade jag fått för mig att jag bara ville ha hästar i normal form. Men nu när jag köpte Southborn så har jag fått upp synen för dom stora hästarna igen. Saknar Eastmist väldigt mycket. Kanske att jag köper tillbaka henne i framtiden.
 
 Dreamchaser aka Lasse
Vet faktiskt inte varför jag köpte honom. Aldrig gillat denna hästen så värst mycket men blev så sugen på att köpa en ny häst så det blev denna. Valde honom för jag ville ha en brun häst. Tänkte att han skulle bli min nya tävlingshäst men så gick det inte. Fick upp han till level 6 sen sålde jag honom.
 
 Wildflame aka Bögnova.. hehehe
Denna hade jag gått och blivit kär i så när det blev dubbla sc helg så blev han min. Valde namnet Supernova på honom först. Men alla mobbade hans namn så därför bytte jag till Wilflame. Och det var där han fick sitt smeknamn. Det var Jen som kom på det för hon är ju så fantasifull. Sålde honom pågrund av att jag inte ville ha 2 svarta hästar och så kändes han inte helt rätt. Men den svarta Oldenburgaren är en av dom finaste hästarna på sso. Men den var inte någon Frodo häst så han fick tyvärr lämna.
 
Supernova 
Nova köpte jag en tisdag kväll i somras. Hade aldrig varit så missnöjd med en häst som jag var med honom. Dagen efter så kom paint hästarna till Jorvik så då fick han vara snäll och dra. Kan säga att det var slöseri med sc.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lova was here

hååller meed, den svarta hamburgaren är ingen frodo hest

2013-12-14 @ 00:29:20
URL: http://lovastarstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback