Fångarna i bubblorna

Idag var det första eventet på fångarna i bubblorna. Det var riktigt kul. Jag lyckades att vinna en nyckel till mitt lag. Det gick ut på att man skulle köra marios tävling och den som kom först i mål vann en nyckel. Sen fanns det två grenar till man skulle göra. Det var om att hitta rätt kordinat & sen att klura ut en gåta. Längtar tills imorgon så vi kan fortsätta. Detta kommer nog bli det roligaste eventet någonsin :D
 
 
Nu ska jag gå och rota fram något ur garderoben. Blev bjuden på bröllop  :3
 
 

Kommentarer
Postat av: evelyn darkknight

vi pumpor ägde ju :D
go pumpor nt rumpor xD

Svar: Hahha eller hur :D
Frida Silverside

2013-08-10 @ 21:50:22
URL: http://evelyndarkknight.blogg.se
Postat av: Matilda Greenstone

Vad fin blogg du har!

Ursäkta för mitt... Konstiga uppförande igår kväll, jag var över trött och därmed speedad som jag vet inte vad.
Hoppas du förstår att jag kan vara näst intill normal också! :)

Svar: Tack ^^ Du behöver inte ursäkta xD Du var ju rolig :D
Frida Silverside

2013-08-11 @ 09:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback