Ändrade planer

Har kommit på världens grymmaste idé. Ska nog sälja min frieser och byta ut den mot den svarta i fort pinta. Har blivit helt kär i den. Men kommer bli sorligt att sälja Eastmist. Men har liksom tröttnat på henne.. Tycker hon är klumpig & är ivägen. Rider aldrig på henne heller så tycker det är synd att hon ska vara kvar hos mig. För hon står bara i boxen hela dagarna. Hon borde få komma till nån som kan ha lika roligt med henne som jag hade med henne i början.
 
Sen kommer jag nog tyvärr sälja Dreamchaser med. Känner att vi inte passar ihop. Men ska ha kvar han i ett tag till och testa mer. Har ju inte haft han i en vecka ens än. Men liksom orkar inte ens levla han.  Men kommer vänta att sälja någon häst tills det har kommit en ny jag vill köpa.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nikki Greenfall

Jag kan ta friesern ;-)

Svar: Ja det kan du säkert ;)
Frida Silverside

2013-08-04 @ 22:17:59
URL: http://ssonikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback