Jag är hopplös

Har inte haft tid eller ork att blogga här på senaste tiden. Då min dator gick i sönder så hade jag en paus från bloggen och tyckte det var väldigt skönt. Efter det så orkade jag inte fortsätta blogga och känner mig så dum att jag inte sa något. Eftersom jag ser att folk har gått in på bloggen och tittat.  Men nu har jag fått en make over på bloggen så nu känner jag för att börja blogga igen. Men kommer bara lägga in inlägg när jag känner för det. För har väldigt mycket i skolan på vardagar så ibland kan det vara svårt att hinna med. Det jag vill komma fram till är att jag kommer börja blogga lite mer nu. Sen måste jag tacka Eve som hjälpte mig med bloggen. Nu är allt precis så som jag vill ha det.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Juliette Stardawn

Bloggen blev otroligt fin och jag hoppas du börjar blogga igen fridlutt! c:

Svar: Tack :D Vi får väl se ;3 hihihi..
Frida Silverside

2014-04-12 @ 20:51:27
URL: http://jstardawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback