Morgon dagen

Imorgon är det den stora dagen, den som jag har väntat på i 2 år. Då kommer vi äntligen få komma in i Skördebygden. Jag ska gå in med Jen hon är den ända jag kan tänka mig att gå in med. Fast dock blir det lite problem jag slutar klockan 12 på Onsdagar och Jen slutar senare. Så kommer typ dö undertiden jag väntar på henne men det ska nog gå bra. Dom flesta ska ju gå in med sin starthäst och jag tänker följa strömmen. Skulle kännas fel om jag inte gick in med Silverdiamond. Sen outfiten jag ska ha är inte bestämd än kan inte bestämma mig av vilken. Det står mellan min gröna favorit outfit & den lite slappare rosa. Dagen imorgon kommer iallafall bli helt underbar :D
 
 
Det står mellan dessa outfits. Vilken tycker ni jag ska ha? ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sylvie Yellowstone

Den rosa känns mer du :)

2013-10-22 @ 14:46:57
Postat av: Frida snowpaw

den rosa :D

2013-10-22 @ 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback