Lightpearl

Igårkväll kom Filur hem till mig ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Haley (Harley ehehehe )

Just nu har jag en utlottning där du kan vinna 500 StarCoins! Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar med din karaktärs namn i kategorin som heter ''Tävlingen:D '', missa inte chansen och lycka till :)

Svar: Ska kolla in :3 mehhe
Frida Silverside

2013-11-18 @ 19:04:26
URL: http://ssohaley.blogg.se
Postat av: Alica Snowgirl

Aww så göölig ju <3 *-*

Svar: Ja *-*
Frida Silverside

2013-11-18 @ 19:40:45
Postat av: Juliette Stardawn

Nämen åhhh vilken charmknutte! *_*

Svar: Eller hur :'3
Frida Silverside

2013-11-19 @ 18:44:50
URL: http://jstardawn.blogg.se/
Postat av: Alica Snowgirl

Har den vita från fp *-*
Problemet med ponnysar är att det är jäkligt svårt att levla dom (tycker jag) för att dom är så sega xD

Svar: Hahah vet ;) Sålde min förra för jag inte orka levla den xD..
Frida Silverside

2013-11-19 @ 19:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback