Hästar som jag äger & har ägt

Tänkte göra ett sånt inlägg som dom flesta har gjort. Vilka hästar man äger & har ägt. Har inte ägd så många hästar. Men tänkte det kan va kul att se ändå ;)
 
Hästar jag äger:
 
Silverdiamond är min start häst. Han är 15 år gammal och är en valack. Han kallas oftast för Seppo. Han älskar att mysa & att bli ompysslad. Det kan han visa ibland genom att ge ett kärleksfullt nyp då och då. Han älskar att luffsa runt i skogen. När han var yngre så var han min tävlingshäst. Seppo kommer alltid få stanna hos mig. Skulle inte klara av att sälja han.. <3
 
Midnighttrouble är min första andra häst så han är väldigt speciell för mig. Han kommer aldrig heller säljas. Iallafall så som det ser ut nu. Han är av rasen Engelskt fullblod. Han är 8 år gammal och är en hingst. Han älskar att tävla och visa upp sig. Det är han som är min tävlingshäst.
 
Eastmist är ett 6 år gammal sto av rasen Frieser. Hon är min dressyr häst och hon älskar uppmärksamhet. Hon är även jätte snäll i all hantering. 
 
Eastbeam är en oldenburgare & är 6 år gammal. Han är väldigt busig men ändå super snäll. Han gillar inte att vara på banan. Men han älskar att vara ute i skogen. Han kommer nog bli med blivande terräng häst. För han är väldigt pigg & älskar att springa.
 
Skywalker är min lilla skogsmulle. Han är 11 år och är av rasen paint horse. Han är väldigt lat. Men han kan vara väldigt snabb när han själv vill det. Han kommer nog med stanna hos mig hela tiden. 
 
Dreamchaser är den nyaste hästen i stallet. Han är 10 år gammal. Kan inte skriva så mycket om honom just nu för han har bara varit hos mig i några dagar. 
 
Hästar som jag ägt:
 
Skywalker var min tredje häst. heheh.. Köpte han bara för han var så billig :$ Men han fick stanna hos mig ganska länge. Men tyvärr så red jag han inte så mycket så sålde han.. Saknar min lilla helge :c  
 
Supernova ägde jag ungefär i 1 dag.. Har inte ens bild med honom.. Var så missnöjd med köpet.. Och dagen efter kom paint hästarna så då fick han dra.. Kan säga att det var slöseri med sc..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback