Fixat om i stallet

Har flyttat runder i mitt stall igen. För nu när Eastmist har åkt så ändra jag lite. Tyckte inte hennes box skulle stå tom. Så nu fick Midnighttrouble hennes box eftersom han är min tävlingshäst & min favorit. Innan trängdes han med dom andra hästarna i den stora boxen. Lionking fick stå längst in brevid Skywalker. För han är en av dom snällaste i stallet. Trivs verkligen med 5 hästar. Det är alldeles lagom tycker jag. Eftesom jag inte vill ha propp fullt stall så är det Eastbeam som åker nästa gång. Känns ganska onödigt att ha två grå skimmlar. Sen har jag tyvärr tröttnat på honom.
 
 
När jag ända höll på så passa jag på att städa garderoben också. Kan inte hålla den ren i en vecka. Samma sak med ryggan. Fast det är värre för där blir det kaos på en dag bara ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback