Problem med datorn

Som ni nog har märkt så har det varit ganska dött här på bloggen dom senaste dagarna. Men har problem med datorn eller laddaren. Vet inte var problemet är men datorn vill iallafall inte ladda. Så kommer lämna in datorn imorgon och se om dom kan hitta felet. Detta har hållt på väldigt länge men nu blir det bara värre och värre. Så det kommer tyvärr bli dött här i ett tag eftersom jag inte kommer ha tillgång till någon dator. Har min gamla sega dator kvar men känner mig inte så pigg på att starta den. Vet inte när jag kommer få tillbaka datorn men hoppas det inte tar så lång tid.

Kommentarer
Postat av: Freja Westhill

Hej! Hoppas det är okej att jag länkar till din blogg på min blogg. Tycker fler borde hitta hit :D Ha det bra

Svar: Klart du får det :D Tack så mycket ^^
Frida Silverside

2014-01-10 @ 18:10:08
URL: http://www.westhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback