Vedhögar

Igår när jag levlade så såg att det hade kommit vedhögar vid den svåra skogsbanan. Tänkte inte så mycket på det igår eftersom jag trodde man skulle hämta dom och fixa ponny hinderna med dom. Men det skulle man tydligen inte. Förut fanns det ju jätte stora stockar som låg i en hög. Vet inte om dom bara har bytt ut dom till mindre högar för att dom inte ska vara lika mycket ivägen. Lite lustig är det tycker jag.. Men dom kanske kommer vara med i något uppdrag senare... 
 
 
 
Edit:
 
Hitta ännu mer vedhögar. Gick till dom ställena där jag visste det hade funnits stora högar och på alla dom ställena fanns det nu små högar. Undrar vrf dom bytte ut dom.. Kanske trä till Jorvik bron vid nilmers.. haha nej men ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback