Untz Untz :D

Denna dagen varit finemang :D Super duper glad idag :D Fick reda på att One Direction kommer hit igen nästa år :') Har även levlat färdig Alfie för dagen så nu tänkte jag bara chilla framför tv:n. Om jag inte får någon biljett så kmr jag fan krypa ner i ett hål och aldrig komma uppp igen ._. Nej men seröst.. måste ha biljett.. Mamma & jag har redan planerat resan.. Hhahahah xD men iallafall.. Kommer nog inte blogga mer idag så vi ses imorgon :)
 
Paniken som uppstod när vi fick reda på att One Direction kommer hit igen.. Hahha.. dör.. <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Blev så jäkla lyckliiiig!!! Ahh längtar redan som tusan! :-d:-d:love:

Svar: Jag med :'D VI MÅSTE DIT <3
Frida Silverside

2013-09-19 @ 23:05:52
URL: http://wixen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback