Nytt race exklusivt för ponnyer!


Hejsan!
Ett nytt race exklusivt för ponnyer är nytt i denna veckas uppdatering!

Ny tävling:
- Systrarna Penny och Polly är två nya tjejer på Jorvik. De vill bygga en tävling som bara ponnyer får tävla i, och de behöver din hjälp! Rid till ponnypråmen i Fort Pinta och prata med Penny. Du måste äga en ponny för att kunna slutföra dessa uppdrag och ställa upp i ponnytävlingen.
 
Hjälp Penny och Polly!
Prata med Penny!

Ponnyer:
- Två till supersöta ponnyer har kommit till pråmen i Fort Pinta. Rid dit och kolla in dem!
 
Oemotståndligt söta!
Oemotståndligt söta!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget 
Roligt med nytt race bara till ponnyerna. Hoppas att det är ett ponny championat. Det jobbiga är att jag har inte gett mat till min ponny på evigheter så måste ge den en superkur.. Hahaha ._.
 
Dom nya ponnyerna var ju fina men dom faller inte mig i smaken direkt. Men ska bli roligt att se dom i spelet iallafall. Hoppas verkligen inte att det kommer nya ponnyer efter dessa. Tycker dom borde komma med en ny hästras istället.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: en tjej ._.

Håller med ponnysarna lokade inte så mycket till mig heller:3 men dom var fina men inte så mycket i min stil

2013-10-07 @ 15:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback