Hiss/diss

Nu tänkte jag hissa & dissa hästarna vid Marleys bondgård & vid Fort Pinta. Detta är min åsikt så skulle vara bra om ingen tog illa upp. Alla gillar ju olika ;)
 
Marleys Bondgård
 
Tycker alla Paint hästarna är väldigt fina. Men tyvärr är den ena för svart för min smak. Sen tycker jag inte den har så fina mönster.
 
Hissar två av dom holländska halvbloden. Har själv ägt en av dom. Den jag dissa faller inte mig i smaken direkt. Tycker inte om den bruna färgen på den. Sen tecknet i huvudet gillar jag inte heller så mycket.
 
Hissar båda appalooserna. Fast den bruna är min favorit. Tycker sso har lyckats jätte bra med dom. Skulle lätt köpt den vita också om den inte hade varit så dyr ;)
 
Fort Pinta
 
Tycker att Fort Pinta är det bästa stället att köpa hästar på. Dom har så många fina hästar. Och har väldigt mycket att välja emellan. Tog inga bilder på ponnyerna men hissar alla dom. Alla är super söta :3
 
  Dissar tyvärr en av dom Danska varmbloden. Tycker den är för "glansig" & har en lustig färg. Min favorit är den bruna med stjärnan i huvudet. Den är sååå fin i lång man. Kommer nog köpa tillbaka den nån gång i framtiden :)
 
Älskar verkligen alla Oldenburgare förutom den orange aktiga. Tycker den har väldigt "skärp" färg. Men gillar att den har vitt på frambenen.
 

Kommentarer
Postat av: Emma Tengwall

Jag dissar ALLA hästar HAHHAHAHHAHAAH nejmen jag hatar hästar :(

Svar: Du är konstig :)
Frida Silverside

2013-09-09 @ 18:25:31
URL: http://teengan.blogg.se
Postat av: Juliette Stardawn

Tur du inte dissa min lille Walle, annars hade du fått spö! >:)

Svar: Vrf skulle jag mobba honom ;) Har ju haft en likadan :3
Frida Silverside

2013-09-09 @ 21:28:44
URL: http://jstardawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback