Uppdateringen imorgon

Förra veckans uppdatering tyckte jag var bra. Glad att det kom en ny hästras istället för nya ponnys. Andalusierna tyckte jag var fina och tyckte det var bra att man kunde byta man. Min favorit av dom var den vita. Älskar hur hovarna är kolsvarta och sen den rosa mulen vill man ju bara pussa på. Antar jag gillar den mest för den liknar min irl häst. Hoppas nästa uppdatering blir lika bra.
 
Vill såklart att Skördebygden ska komma. En ny hästras skulle inte sitta fel heller. Hoppas mest på rasen lipizzaner.
 Uppdrag till Skördebygden.. Att man ska börja bygga på bron vid nilmers högland. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alica Snowgirl

Uppdrag att laga bron!:3
Men är du beundrad med fiskeklubben?:}

Svar: Inte än.. men har 5740 :D
Frida Silverside

2013-10-15 @ 16:29:51
Postat av: Alica Snowgirl

jag är inte ens gillad o.o :(
Kommer att ta evigheter tills jag blir klart med fisken D:

2013-10-15 @ 20:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback