Äntligen min

Idag blev han äntligen min ända sen jag såg honom på bild första gången så visste jag han skulle bli min. Idag så åkte jag och prov red honom. Gården som han stod på låg på en liten ö utanför skördebygden så jag tog färjan över. På gården blev jag glatt bemött av ägarna. Dom visade mig runder på gården och visa hans mamma & pappa. De hade varit väldigt berömda tävlingshästar men dom var nu avelshästar. Tillslut så tog ägarna mig till en liten hage brevid en liten skog. Där stod han med två andra unghästar. Han gick nyfiket fram till mig vid grinden och han börja försiktigt hälsa på mig. Tiden efter det bara flöt på och provridningen gick jättebra. Så sa till ägarna direkt att jag ville köpa honom. Dom skulle köra honom till mig på eftermiddagen och nu har han redan fått träffa mina andra hästar och dom verkar komma bra överäns med varandra.
 
 
Namn: Southborn
Ras: Andalusier
Ålder: 4 år gammal
Kön: Hingst
 
 

Kommentarer
Postat av: Juliette Stardawn

Din häst är så fin :( Jag dör..

Svar: Nej dö inte :c
Frida Silverside

2013-11-26 @ 23:43:32
URL: http://jstardawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback