Resan till Skördebygden

Igår så följde jag med Jen till ett stall på Skördebygden för att kolla in några hästar. Jag hade fått upp ögonen för ett Engelsk fullblod. Antishadow hette han och var en hingst på 4 år. Vi tog hästarna till ridhuset för att provrida dom det gick väldigt bra för mig. Men han kändes väldigt orutinerad och känner att jag inte har tid för att utbilda honom så jag tackade nej. 
 
Medans Jen & säljaren skrev på papper så kolla jag runt i stallet på dom andra hästarna. När jag kom till det lilla stallet så hörde jag ett gnägg som jag väl kände igen. Gick mot en liten box i hörnan av stallet och där stod Lionking min gamla ponny. På något vis så hade han kommit dit. Dom jag sålde honom till hade tydligen sålt vidare honom och så hade han hamnat här. Frågade såklart om han var till salu och det var han. Så det var han som fick följa med mig hem istället. Så sent igår kväll så tog jag & Jen en tur med våra nya hästar. Verkligen jätte glad att jag hitta Lionking och han kommer aldrig få lämna mig igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback