Stallet

Har flyttat runt lite i stallet nu när jag köpte dreamchaser så nu ser det ut såhär:
 
 
Silverdiamond kommer alltid stå kvar i den boxen han står i nu. Ända sen boxorna kom så har det varit hans plats. Sen dom andra hästarna får stå i den stora boxen tillsammans. För vill inte ha någon av mina hästar i den svarta trånga boxen. Eastmist får ha sin egen box eftersom hon är störst & är det ända stoet i stallet. Vet dock inte vad jag ska göra när jag kommer köpa en ny.. Kommer förmodligen få sälja nån av mina bebisar.. För kommer aldrig ha tid med 7 hästar. Tycker det redan är problem med dom jag har. 
 
Tyvärr är det nog Eastmist eller Eastbeam som åker först.. Känns liksom onödigt att ha två gråa. Sen Eastmist rider jag aldrig nästan. Hon bara står i stallet hela dagarna. Men hon är typ för fin att sälja.. Hahah har beslut ångest.. :(
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback