Nya stövlar & en ny jacka

Shoppa med Anna tidigare idag. Hitta inte så mycket men jag köpte 2 saker. Stövlarna kommer jag nog inte använda så ofta. Men ville ha dom för jag vill ha alla saker i deluxe settet. Saknar bara byxorna & vantarna. Fast kommer nog inte köpa byxorna. Tycker dom inte är så snygga.. Sen är dom grymt dyra. (hehehehe är snål).. Sen den röda jackan kommer jag använda mycket i vinter. Kommer förmodligen köpa en till fast i blå :)
 
        
 
 
  Detta kommer nog bli det sista inlägget idag för strömmen går hela tiden.. Hatar att bo i en håla ute på landet.. Men vi ses imon :3 
 

Annas blogg: http://annawaterdawn.blogg.se/
 

Kommentarer
Postat av: Alica Snowgirl

Hej!:D

Vart köpte du jacklan?:)
Och vart ska man köpa den fast i blå?;D
Tacksam för svar:D

Svar: Köpte den röda i fg & den blåa i sgb :)
Frida Silverside

2013-08-11 @ 16:37:04
Postat av: Alica Snowgirl

Tack såå mycket!:D
PS:älskar din blogg!:)

Svar: Aww :3
Frida Silverside

2013-08-11 @ 18:55:58
Postat av: Alica Snowgirl

:DD

2013-08-12 @ 08:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback